Konzultanti



Petr Kačena

Petr rád vymýšlí, jak by tenhle svět mohl fungovat lépe, a v IdeaSense se věnuje inovačním projektům s využitím metodologie design thinking. Do týmu přináší zkušenosti ze sociálního podnikání, neziskového sektoru a vzdělávání. Věnoval se rozjezdu tréninkové kavárny Café Start, působil jako projektový manažer v neziskovém sektoru pro organizace Agora-CE a SAOP a také více než 6 let pracoval jako lektor pro evropské vzdělávací programy jako Mládež v Akci, Socrates nebo Erasmus+. Vystudoval psychologii na FF UK, spolu s marketingem a public relations na FSV UK. Má moc rád jízdu na kole, objevování nových míst a psychologii.

Dalibor Tomko

Dalibor je zkušený Innovation Designer ve společnosti IdeaSense a rozumí tématu sociálních inovací a design thinking. Nabídnout může i perspektivy z consultingu pro nadnárodní korporace, dobrovolničení v neziskovkách, rozdmýchávání lokálního aktivismu i prozkoumávání rozmanitých okrajových komunit. Věnuje se etnografii, pozoruje a experimentuje a do inovačních řešení vnáší pro mnohé nečekané a překvapivě užitečné pohledy. Obecně se rád toulá novými hodnotovými proudy a způsoby myšlení. S lidmi i více-než-lidskou přírodou si hraje uprostřed luk a lesů v Podkrkonoší.  

Honza Pavelka

Honza založil společnost Talterra, kde se s kolegy věnuje poradenství v personalistice. Za posledních 14 let si prošel různými pozicemi v nadnárodní korporaci. Účastnil se talentového programu, vedl český i regionální tým a podílel se na rozvoji svých podřízených. Následně pracoval na pozici ředitele malé konzultační společnosti a dodával HR řešení velkým zákaznickým organizacím. Je certifikovaným somatickým koučem a rád pracuje s týmy tak, aby vše dobře funguovalo.

Vladimír Skórka

Ideamaker a režisér. Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Působil také v rádiu Helax a na Evropě 2. Je režisérem virálních a prezentačních videí. Společně s Dimitriosem Vlasakudisem pracovali pro značky Avon, Reflex, Phoenix Zeppelin, Vítkovice Machinery Group, Kilpi nebo Colours of Ostrava. Virální a prezentační videa, která vytvořili a propagovali, mají na serveru YouTube 9 milionů zhlédnutí.

Dimitrios Vlasakudis

PR konzultant a copywriter. Působil v médiích jako autor, později jako šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Působil také jako tiskový mluvčí a PR manažer. Společně s Vladimírem Skórkou pracovali pro značky Avon, Reflex, Phoenix Zeppelin, Vítkovice Machinery Group, Kilpi nebo Colours of Ostrava. Virální a prezentační videa, která vytvořili a propagovali, mají na serveru YouTube 9 milionů zhlédnutí.

Jana Ecksteinová

Na crowdfudingovém portálu hithit.cz spustila Jana už nějakých 700 projektů a pořád jí to baví. Specializuje se na reward based crowdfunding, tedy ten, co znáte z Hithit.cz nebo třeba z Kickstarter.com. Poradí vám jestli se pro váš projekt takový druh financování hodí, na co si dát pozor a co nepodcenit při přípravě kampaně. A taky proč je crowdfunding tak báječný nástroj.

Marcela Janíčková

Facilitátorka, lektorka soft skills a ambassadorka společnosti NEULAND pro vizualizaci v ČR. Zaměřuje se na inovativní techniky prezentace, vizuální komunikaci a prodej/marketing. Tato témata tvoří pilíře projektů Elevator Speech a Visual Coach, které Marcela založila a úspěšně vede. Je také lektorkou rozvojových programů a školení pro společnosti v oblasti IT/Telco, automotive, zdravotnictví či financí. Mezi její největší klienty patří např. T-Mobile, UniCreditBank, Fresenius Medial Care, SKANSKA, LIDL, VFN Praha, ACISION a další. Dokáže podporovat sdílení nových nápadů, projektů a myšlenek a poskytuje poradenství jednotlivcům i týmům v jejich komunikaci a sebeprezentaci. Jako mentorka je zapojená v organizacích podporujících podnikání a uplatnění (nejen) žen na pracovním trhu.

Markéta Pěchoučková

Pracuje na ministerstvu práce a sociálních věcí.Je zodpovědná za podporu sociálních inovací financovaných z Evropského sociálního fondu. Ráda pomáhá iniciativám, které chtějí znát pravé příčiny problémů, hledají pro ně řešení a nebojí se sledování a měření dopadu; v ideálním případě mají ambici na systémovou změnu. Předchozí pracovní zkušenosti - státní správa včetně Evropské komise a trocha poradenství.

Jiří Svoboda

Jiří je člověk s podnikatelským duchem, zároveň je lektor a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Mezi jeho projekty patří Centrum Informační Společnosti, magazín Digital Economy World a provozuje největší databázi online kurzů Kurzo.cz. Zajímá se o marketingovou a obchodní strategii, psychologii prodeje a používání chytrých internetových nástrojů, které pomáhají při podnikání. Orientuje se na výsledek v oblasti obchodu a marketingu. Může vám pomoci s nastavením podnikatelského plánu, s nastavením produktu tak, aby byl neodolatelný. Také může poradit, jak efektivně oslovit zákazníky nebo nastavit interní procesy tak, aby vše fungovalo hladce.

Aleš Baran

Řídí dvě společnosti SERENDIPITY AGENCY, IVF Travel, občanské sdružení SERENDIPITY a je ředitelem fotbalového klubu Viktorie Přerov. Má dlouholeté zkušenosti z projektového managementu a týmům v Impact First může být prospěšný i na poli dotačního poradenství. Zajímá se o startupy a sociální sítě. Pomáhá začínajícím podnikatelům, rád se nechává inspirovat zajímavými lidmi a jejich nápady a myšlenkami. Aktuálně pracuje na sociální síti zaměřené na CSR a na rekvalifikaci ve vzdělávání na sociálních sítích.  

Jiří Patermann

Jirka je expert v oblasti průmyslového inženýrství, štíhlé výroby a managementu. Zaměřuje se především na: kulturu trvalého zlepšování (kaizen), problem solving, facilitaci workshopů zaměřených na zlepšení výrobních a nevýrobních procesů (inovace nižších řádů), mentorování pomocí A3 reportu. V praxi uplatňuje metody PDCA v projektovém řízení. Má znalost výrobního systému Toyoty a japonského přístupu.

Michal Kubín

Michal coby konzultant na volné noze prošel nejrůznějšími oblastmi marketingu – od online marketéra (SEO/SEM), přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera několika projektů či v rámci klientských společností nejrůznějších oborů jak v B2C, tak v B2B. Po několika letech působení založil vlastní značku – společnost Brandboost, pod jejíž hlavičkou dnes působí a která je zároveň jeho laboratoří pro testování nových nápadů. Miluje grafický design, logo design a práci s návrhy byznys modelů.

Petr Joachim

V profesním životě je zkušeným vývojářem webových aplikací a apíček. Má za sebou dlouhé roky v Seznam.cz a nyní se stěhuje do Skypickeru. Rozumí pythonu a javascriptu a nejsou mu cizí ani lecjaké ostatní technologie. Jako jeden z mála vývojářů umí říct, že technologie není všechno. To díky tomu, že má rozhled i mimo tuto oblast. Ve volném čase organizuje konferenci Barcamp Brno a studuje obor psychologie.

Marek Sabo

Mým světem jsou značky. Vystudoval jsem průmyslový design a způsob myšlení jsem si přenesl i do světa marketingu. Baví mě, když vše nejen dobře vypadá, ale předevší skvěle funguje. Před 15 lety jsem založil agenturu s prozaickým názvem GREP. Jejím zaměřením je strategické budování značek, tedy branding, tvorba kreativních konceptů a jejich realizace především v oblasti online a B2B.

Miroslav Spousta

Miroslav přes sedm let realizuje a dodavatelsky řídí ucelené projekty rozvoje manažerských, sociálních a komunikačních kompetencí a emoční inteligence ve firmách. V současnosti pracuje pod svou značkou Spousta energie. Jeho vlajkovým projektem je roční leadership program 10 dní. Původně vystudoval management na CVUT Praha, mimo další manažerské vzdělání absolvoval výcviky v koučinku, NLP, systemice, skupinové terapii. Má 17 let praxe v poradenství.
 

Honza Šimík

Honza stihnul za svých 14 let praxe projít těmi největšími firmami – od Applu přes Dell až po Telefonicu O2, kde zastával řadu obchodních pozic, několikanásobně zvyšoval obraty a dobýval lokální i mezinárodní trhy. Když si ve svých 35 letech uvědomil, že ho tento směr již nenaplňuje, rozhodl se na vrcholu své korporátní kariéry odejít na volnou nohu. Od té doby jako milovník obchodu a smysluplnosti předává své zkušenosti dál, především středně velkým firmám a startupům. A když právě nerozjíždí byznys, cestuje po Asii, kde doplňuje energii, učí se novým kulturám a potkává své životní učitele. Věří, že schopnost nevzdat se a pružně reagovat na nenadálé situace určuje, kdo vyhraje a kdo zůstane poražen.

Pavel Mrázek

Pracuje v reklamě a marketingu již více než šest let, převážně na pozicích strategického plánovače kampaní v mezinárodních reklamních agenturách. Specializuje se na digitální marketing a integrované reklamní kampaně. Vystudováním magisterského programu reklamy na Louisiana State University získal nejen zvláštní titul MMC, ale především silný teoretický a praktický základ z nejrozvinutějšího reklamního trhu na světě. Momentálně buduje svou značku Hezkey a mění náhled Čechů na služby bytových architektů.

Radovan Grežo

Radovan je zkušeným kreativním ředitelem, copywriterem na volné noze, zakladatelem centů StartupCamp, alumni akcelerátoru 500 startups v Mountain View, CA a aktuálně Creative Director malé firmy Apple Inc.

Lukáš Cypra

Podporuje rozvoj malých a středních firem v ČR. Více než 15 let se pohybuje v prostředí obchodu a business developmentu. Působil na různých obchodních i manažerských pozicích  ve společnosti Siemens Enterprise Communications v ČR nebo jako idea developer v úspěšném vývojářském studiu Inmite. Je absolventem Podnikohospodářské fakulty VŠE. V současné době organizuje podnikatelská poradní setkání v rámci The Alternative Board, zastřešuje sekci ZákazníkyProFirmy vzdělávacího projektu ProFirmy.eu a individuálně podporuje majitele firem primárně v oblastech obchodu, práce se zákazníky a rozvoje řešení.

Eva Marzini

Eva založila agenturu Magenta Communications, která se specializuje na mezinárodní komunikaci a komunikaci značek. Mentoruje startupové projekty. Úzce spolupracuje s JIC Star Cube a Houstone, We‘ve got Startup. Má více než 10 let zkušeností z médií, marketingu a PR. Dříve řídila komunikaci a PR nadnárodních společností. Před tím pracovala v redakcích TV, tištěných a online médiích. Zaměřuje se na strategické poradenství, branding a nabízí komunikační kurzy například, jak prodat sdělení či mediální trénink.  

Michael Hugo Rosák

Pracuje ve společnosti IdeaSense, kde se věnuje řízení projektů, workshopů a inovací s využitím přístupu design thinking. Je odborníkem na rozvoj produktů a zkušenostní vzdělávání. V minulosti působil jako konzultant pro inovaci produktů v organizaci AFS Intercultural Programs v New Yorku. Také školil v oblasti interkulturního managementu a rozvoje soft skills v European Federation for Intercultural Learning a působil jako projektový manažer humanitární organizace Člověk v tísni na Blízkém východě. Ve volném čase se zajímá o design, umění, filmy a tanec.