Průběh

Akcelerační program trvá 4-5 měsíců a čas v něm strávený utíká jako voda.

Informační setkání

Informační setkání

Probíhají měsíc před koncem přihlášek, a to v Impact Hubu Praha, Brno a Ostrava. Dozvíte se z nich podrobnosti ze zákulisí akceleračního programu, poradíme vám zda je pro vás program vhodný, a co je potřeba si připravit na Kick Off. Zkrátka a dobře zkonzultujeme vaše možnosti a poradíme vám kudy dál do programu.

První běh

První část akcelerace

Jednodenní setkání 20ti vybraných projektů, které probíhá v Impact Hub Praha, Brno nebo Ostrava. Dopolední část je věnována praktické přípravě, kdy se naučíte sestavovat mapu rizik a tvořit SWOT analýzu. V odpolední části pak představíte svůj projekt porotě, která na konci dne vybere 10 týmů, které postoupí do další fáze akcelerace. Pro toto setkání si připravte prezentaci vašeho projektu – tipy na skvělou prezentaci naleznete zde.

Druhý běh

Druhá část akcelerace

Nezastíráme, že vás v průběhu akcelerátoru čeká tvrdá práce, která ale přinese úspěchy vašemu projektu.Máme pro vás připraveno několik celodenních workshopů na témata jako je Human Centered Design, Lean Canvas, Marketing a Persony či Storytelling. Zároveň se setkáte a začnete pracovat se svým mentorem a experty. Všechny workshopy se konají v Impact Hub Praha, Brno nebo Ostrava.

Postupový den

Postupový den

Po první části akcelerace vás čeká tzv. Postupový den, kde budete prezentovat svůj progres, kterého jste za uplynulé 2 měsíce dosáhli. Koncept celého dne je velmi podobný jako je u Kick Offu 1. sprintu. Dopoledne vás čeká krátký workshop a v průběhu odpoledne budete opět prezentovat před porotou. Na konci dne, po poradě poroty, vám představíme, které projekty postupují i do další části akcelerátoru.

Třetí běh

Třetí část akcelerace

V poslední části nabere akcelerační program na obrátkách a zintenzivní se vaše práce s mentory a experty. Během workshopů této části se zdokonalíte v oblasti salesu, finanční řízení, cenotvorby a softskills. Pod vedením odborného mentora si vypilujete svojí prezentaci a vylepšíte svoje prezentační dovednosti. Všechny svoje nově nabité zkušenosti pak zúročíte při přípravě závěrečné prezentace na Den D.

Den D

Den D

Slavnostní prezentace všech zúčastněných projektů a vyhlášení projektu, který v průběh akceleračního programu dosáhl největšího pokroku. Akce se koná v pražském Impact Hubu. Tentokrát to již nebude jen v úzkém kruhu účastníků akcelerace, mentorů a porotců, ale na tuto akci již zveme i širokou veřejnost, média a členy Impact Hubu. Nejlepší projekt vyhrává členství v Impact Hubu a finanční odměnu ve výši 50 000 Kč od partnera projektu, společnosti Česká spořitelna.

První sprint i konzultace Impact First jsou bezplatné, proč to nezkusit?